Saturday, January 31, 2009

Hari Sukan First Year IMS Student...

Sangat sibuk, itulah kesimpulan mgu nie...

hari nie ahad and hari last sukan, and yet gambar tupai tak leh upload lagi, coz takde masa XD

Btw, hari sukan nie, aku ikut pertandingan Chess, Dota and memasak...

Chess main kalah mati and main satu ste jer and aku pakai putih, and lawan budak nie yg jalan sgt lambat... maybe itu strategy dia kot...yg jalan super duper lambat membuatkan segala strategi yg disusun curropted inside my curropted mind..

Bayangkan, main chess malam2 and lawan kita jalan lambat giler, mana tak ngantuk + pening + penat + a bit sakit hati... so last2 equationnya menjadi gini :

Lawan jalan lambat sgt = pening + penat + ngantuk = kalah!

Well, mmg la aku tak puas hati kalah and permainan nie takde time limit coz aku training kat chesscube.com just give 5 min to each player, so aku dah terbiasa main laju2... then jumpa lawan yg jalan lambat giler lak...mmg bukan nasib la... haizz...

Then masak akan berlangsung pagi nie ( skrg jam 6.30pg ), so aku harap team kami menang la altough kami dpt tema udang, while other team got chicken which is easy to cook + wide choises of recepie... tp pasrah jer la... and mengharapkan yg terbaik jer :D

About dota competition, tak tau jadi ke tak nie... harap2 la jadi and harap2 kami menang :D

K la, nak mandi kat rumah faiz :p

Got to go readers~

Salam~

No comments: