Wednesday, September 22, 2010

Shopping!!!

Currently stranded kat KLIA, hujan lebat so flight delay dari jam 2 ptg ke jam 4 ptg ( estimated jer ok :p )...

Tp sebelum citer pasal tu, nak citer dulu pasal shopping kat MidValley and KLCC~

Dari bangi, naik KTM pg Mid, pusing2 cari sim.. tak jumpa... Then tgk la beberapa kedai, and singgah sat utk bli sweater.. angkat la 2 sweater kat Romp.. lol :p

Then jalan2 lagi sambil cari sim, tak jumpa2 gak... semakin risau aku dan Faiz, so kami pg ka KL central berharap utk jumpa sim... then sampai kat sana, cari punya cari, jumpa la... dia beli U pack.. kau plak.. dah kena register dah no Ic aku.. owh lupa plak U pax aku tgk kat bangalore >.<

Then cintat ilham.. ckp nak jumpa kat KLCC, so pg la sana...

The shops like so grand almost not welcomming for regular costomer like me... well tak kisah pun.. brg2 kedai mcm tu pun utk org2 tua jer lol :p

So singgah la some shops utk beli baju, so angkat 2 baju kat ZARA.. pg gak TopMan, tp aku tak berapa suka sgt baju dia... terlalu fit! maybe sesuai la utk org yg ada shape badan dia.. eh faiz pun beli baju topman... atlet bola tampar katakan.. hahahah! ( mampus aku kena fire after this lol :p )

So, round2 tmpt tu sampai aku sakit kaki ( literally! ), then pg KL Central utk pg jumpa abang faiz ( faiz, aku and ilham ) then dia ajak makan kat Restaurant kelantan ( apa tah nama full dia, lupa dah, tp mcm exclusive ar ).. so aku pun ordar la tomyam and nasi putih ( tak berani nak order mcm2 dah la org belanja lol :p )

Then gerak balik ruma, siapkan brg, transfer sikit hand luggage aku ( mostly saree ) ke kargo luggage ( coz hand luggage aku like 14KG! ) mana tau tetiba dia nak check hand luggage, mampos aku kena bayar mahal2 >.<

Pastu semua org tidurrrr...

Quiet boring eh.. well, aku tulis pun boring.. perhaps pasal keboringan menunggu flight aku nih!

1 comment:

PùRpLè LuV Me said...

hahah shopping sakan nampak!!!...ye ah india apa je ada kan...setakat mamat n minah tempe jer hahaha blik malaysia dapat gak cuci mata yg berhabuk asyik tgk mat n minah tempe hahaha