Saturday, September 18, 2010

Packing!!!

Yeah!!! Esok balik Malaysia! I'm very happy ^_^

Now still packing my stuff, doing some check list :-

- RP renewal document ( Finish )
- Print Ticket ( Finished )
- Packing cloth ( Tak kering lagi lol :p )
- Pack laptop ( the last thing I'm gonna do.. also lol :p )

Let see... what else missing??

OMG!!! forgot to bought present for my father and my twin! ( just sms-ed my brother, waiting for him to reply )

Emm... for my father? Wallet? Belt? ... I have no ideaaaa!!! Should i give him perfume life last years? IDTS~ Need something new...

Owh should I spent the whole family eating in a fancy restaurant? Emm... I guess that should do it ^_^

Currently hearing CN Blue, Rihanna, Shinee in my play list ( tu jer yg ader lol, malas giler nak update :p )...

Haizz.. bosan gak kalau dah takde org kat umah nie... Dah la dapur mcm TONGKANG PECAH!!! Nasib baik takde maggots jer, kalau tak, aku takkan masuk dah lol :p

Td nak gak panggil mana2 india tu utk tlg kemas ( pastu bayar la ), tp takde masa.. haizz... ( takde masa ke dok duduk dpn laptop? lol :p )

So skrg either mlm nie aku and Nabil ( housemate aku kat bilik sebelah ) nak kemas or kami biar jer lol :p

Meja makan kami still kat basement, takde sape nak amik.. dah ckp dah kat due, tp tak buat apa2 gak ( nak salahkan due plak, sedangkan aku gak yg malas >.< )

Jahat tak aku? kalau aku tgu jer sampai balik Malaysia tak buat apa2 leh tak? Coz aku balik lambat, mesti diorang dah kemas2 kan? ( or mcm last year, diorang tgu gak aku balik and biar peti ais tu utk aku cuci! Dah la berulat!! ) ...zzzZZzz...

Hahaha takpe la kot kan? K la, sambung packing!!! ^_^

2 comments:

PùRpLè LuV Me said...

hahaha gelak jap...typical malas syndrome anak bujang teruna hahaha sebelum balik malaysia, kemas sikit ah umah pun dak pe...kang tikus beranak dalam umah tu korang tak tahu...nayaaa....gelakkk!!! anyway, selamat balik malaysia and have a safe journey...;)

Wan Mohd Rashid said...

Hahahaha! thanks! ^_^