Thursday, September 16, 2010

Have a kitkat~

Not much to say.. perhaps I'm wrong... serve me right...

To cancel the plan that I'm waiting for or perhaps wishing for is just cruel..
somehow it suits you,
somehow that's the only way to make me learn,
somehow I've learn how to let things go,
somehow I become more aware of the condition,
somehow I finally have reason?

to hate?
to avoid?
to not worried when u have problem?
to not bother anything you do?
to re-considerate my reason being here?
to re-establish my "tujuan" coming here?
to appreciate more those around me?

Perhaps...

Now relax... I must become normal... quit being a psycho... don't ever talk, thats fine with me...

For long ago I realize, those things in front gonna be tough and hard, and this is not going to stop me, I'll march till i fall, yet raise again and continue... ( poyo plak kan?? so not me berpuisi2~ but i feel like writing it... perhaps for my own satisfaction... so to those who think mighty of urself, GO AWAY!!! this blog is where I speak something I usually hide... Yeah... I'm plastic and I hate it...

But being plastic, I can hide anything that is dangerous to be expressed... Ppl often say be true to urself.. THAT IS SOOOO WRONG!!!! If u say u like disco, being true to urself would be visiting those places.. but being plastic would be restrict urself and say u hate it! isnt that good? isnt that preventing u from doing horrible things?

Well, at least i think it that way...

Urgh... aku start merepek dah... Then td lepas patho jer, pg tgk resident Evil Afterlife 3d~ spek tu kabur1... Anyway this is the 2nd time aku tgk wayang 3D~ 1st experience pun kabur, so when td tgk pun kabur2 I was like euww tak bestnya tgk 3d nih! Then rupa-rupanya spek tu rosak! patutla... but then... takde makna-nyer tgk 3D nih.. same jer mcm besa... well at least I think that way..

Let see... nak recall balik nie kali ke berapa aku tgk wayang whle my life...

1st time tgk wayang when I'm in MAIS~ golden compass
First year kat india aku tak pernah pg wayang... or aku terlupa..rasanya tak pernah...
2nd year kat india :
~Sherlock Holmes
~Karate Kid
~How to train your Dragon
~Resident Evil Afterlife
~ emm apa lagi ek... perhaps ada aku tertinggal kot or takde dah...

Lolz.... dunno what to say... tah... penat jer tgk wayang... sound best kot, tp aku tak prefer sgt sound kuat2 nih... sakit teling jer >.<

Dgn wayang India yg leh tersekat nih~ tym tgk karate kid...nak last2 tu tetiba stuck! Then dia conti ahead several minute!!! tgk2 kalah dah last tu.. LOLZZZ!!!! Such a low quality~

Ckp pasal low quality... lepas tgk wayang.. pg beli Hadiah My Sister, dia nak perfume.. tak tau mana dia suka, so aku beli jer ( pakai sampai habis ek :p )

Its Dior Perfume. nah nih gambar dia aku malas nak upload (gambar perfume)

So harap2 dia suka.. ada free gift, body showe, aku amek eh Hahahhaa! aku bagi ko puch dia jer la lol :p

Ok sambung balik citer.. then nak balik tu, amik la oto~ kena la 107 dari resit polis tu, aku naik la... then tetiba pertengahan jalan, oto tu rosak! dia suruh aku amik oto lain and mintak 95 ripee!! Dah la baru sampai simpang empat nak pg baptis or element! Aku apa lagi melenting terus + marah2 aku bagi 60 jer.. terus blah...

Jalan2 tp tu sambil tgu oto lalu... ada la berhenti... aku ckp la Gokul Tower etc kan... then dia kata 50 rupee.. ok la.. aku terima... then jalan2 ada la event kecil2 aku marah pakcik tuh... sampai dkt Mathikeree flyover, dia nak start maki2 and nak stop, aku apa lagi STRAIGHT!!!! dia pun nak mengamuk gak tp dia diam... then nak suruh dia U turn.. dia kata jalan tu 1 way ler etc aku pun mengamuk lagi la... dia senyap...

Then sampai dpn CS... aku tanya dia.. " u have 50?" coz aku takde 50, ada 100 jer... Then dia ckp 60.. dgn slumber dia naikkan harga! Aku ckp u said 50!.. dia plak memaki dlm bahasa India last2 ckp 60! Aku apa lagi.. masuk CS, beli benda 10 rupee.. dpt baki, jalan balik kat oto tu, bagi 50 terus blah~ Dia dari dalam oto dia maki kuat2~ org sekitar jerit balik suruh dia senyap Hahahaha!

Then jalan2 cpt2 masuk CS.. dia tak leh buat apa2 dah la hahahaha! Nasib baik tak paham apa dia ckp, so tak la sakit hati sgt.. but yet sgt2 la geram dgn tempe!! URGH!

Then bukak2 laptop jumpa... sambung New entry~

4 comments:

faiz ck said...

haha sambung tu xleh blah...

take care

President (wiir2000) said...

ui ui..
knp bukan full set??
ooo...x aci ko ambil body shower..

Wan Mohd Rashid said...

Hahaha body shower tu mcm free gift ba, so aku mau tyr Muahahaha! tp aku bagi la ko pouch dia haha!

Aku ingat dia mau bagi yg miniature tp teda, so dia bg body shower.

ko suda tgk ka perfume? berkenan?

President (wiir2000) said...

sdh tgk perfume tu. haha~
aku mau jg body shower tu..=p