Sunday, July 31, 2011

Maaf

Salam.

Malaysia start puasa dah, tp India ( Bangalore je ) puasa esok. So ikut je majlis agama sini.

So post2 sebelum ni sangat2lah contradict. So, atas kesempatan ni, sebagai insan yg lemah, saya memintak maaf atas keterlanjuran kata2, kegagalan mengawal nafsu, melampaui batas dalam berbicara. Maaf.

Mudah2an kita boleh melakukan Ibadah Puasa ni dengan lebih tenang. Ketenangan hati itu lebih bermakna dari segala. Percayalah.

Untuk siapa2 yg terasa akan post saya sebelum ini, maaf juga. Di fb or twitter. Maaf sekali lagi.

2 comments:

Irfa1810 said...

weh.. aku baca dlm web, hadis ni x sahih... ko ckp x bleh post hadis x sahih.. sendiri pun tuh~

Wan Mohd Rashid said...

Oic oic kalau tak sahih kena remove la, kan aku tulis situ aku nak tanya org yg psot ni tp sampai skrg dai tak jawab2, tu yg aku still letak. ko ni.