Wednesday, July 13, 2011

Aku ini beginilah, bukannya pemikir handalan, yg nampak sampai penghujung jalan. Apa berlaku hanya difikir sampai disitu, emosi ketika itu, pemikiran yg kaku.

tapi jangan kau ingat aku tidak mampu mentafsir, bait2 kata, semuanya. walau tidak sedalam mana, namun cecah cetusan minda.

Tapi tidaklah aku sanggup, lihat sebalik kelambu qalbu, pada itu sampai batasku, batas seorang manusia lemah.

kelmarin, datang satu utusan, membawa setitik racun berbisa, agar aku mula bingung, melihat dunia pada lensa kabur, agar aku semakin jauh, dari cahaya terang benderang, masuk dalam dunia hitam.

Tidak mengapa, begitulah ragam manusia lemah, aku juga sudah biasa, hidup dalam dunia fana,.

5 comments:

ieka said...

kata2 yang bisa buat pembaca memikir kerana telalu eksotik!!

PùRpLè LuV Me said...

setuju nge ieka!!!
eksotik tu kata si ieka :)
btw rashid, nicely done..

Wan Mohd Rashid said...

Hahha ^_^

Irfa1810 said...

nice~ buat sendiri ka, atau copy and paste??? hahahhaa...

Wan Mohd Rashid said...
This comment has been removed by the author.