Monday, November 1, 2010

Sgt LOL~

Td aku rushing a pg hospital utk dptkan gigi permenant Lol XD

Then sampai2 je kat dentist Ramaiah tu, dia pelik tgk aku.. then tanya "why did you come?"

I was like " eh, i have appointment today right? for the permenant teeth"

Then dia ckp something like lama lagi nak siap permenant tu, then dia pgl my dentist. Pastu dentist tu ckp kat aku yg dia ckp hari isnin tu if my temporart tooth tu not avaiable pukul 5 ptg sabtu tu, so hari isnin nak sambung, tp sebab dah sambung hari sabtu tu, so no need to come on monday.

I was like OMG~ I miss interpret apa yg dia ckp hari sabtu tu ( lol >.< ) So aku pun balik la rumah tp mcm nak singgah opthal jap coz my left eye itch pretty badly since 3 day with foreign body sensation ( hah korang apa DD nie?)

Tp tak jadi sebab 1st takde card so leceh la nak urus, 2nd malas~ So tak jadi la...

Then jalan2 kat B.E.L Road tu singgah barista jap, makan breakfast ( coffee + Muffin = nausea ), so aku makan cpt2 pastu blah~

Then semua kedai2 kat tepi jalan tu Adidas, Reebok etc ada flat 50%! Tp sebab sakit perut aku cepat2 la balik rumah.. Melepas la shopping T_T...

Emm.. ke nak p around jam 2 gtu.. haizz dilema lol XD

K la, nak buat kerja sikit lol XD

Salam~

8 comments:

PùRpLè LuV Me said...

rashid oo rashid hahaha lawakla hang ni..hahaha tu la ecxcited nak bergaya nge new n white teeth smpai misinterpret thing..takpe2..excited kan so faham2 haha btw that 50% sales tu soooo tempting...u shld go bek n beli hahaha aku ni lg menggalakkan ada la plak hahaha well if u still hve balance from 16k u have spent gila2 kt dentist tu, then why not kan? hhahaha hepy shopping n hidup shopping.hahaha.;)

Wan Mohd Rashid said...

Hahaha balance tu no hal lol XD

cuma takut tym2 shopping sakit perut, tu yg sakit hati tu haha XD

Syima Adilla said...

haha...aishhh..ape la dye sorg nie..tym shoppg tu nk sakit piut..hmm..nty klo klua ng mne2 awek..ley amalkan..jimat dwet..save bdget lol..haha..=)

faiz ck said...

=.='

Wan Mohd Rashid said...

XD

Fatimah Azzahra said...

aku da bca blog ko tdi...lupa nak tulih comment
tpi aku bca kali ni,ko sakit lagi acit??
hri tu aku bukak blog ko pun,ko sakit lagi
take care na acit

Syazlin Sazali said...

Barista kan ada toilet :P

Wan Mohd Rashid said...

Hahaha segan ar nak guna toilet if tak masuk pun :p

Tim : Lewl aku ok jer, thanks for the concern lol ^_^