Sunday, July 11, 2010

Penat

Hari nie ahad, masa rehat yg amat2 diperlukan coz hari Sabtu tu diganti dgn lectur utk Hari isnin ( coz isnin India buat strike ). And kelmarin gak la exam Medicine and Patho, PHEW~

Thank God semua dah habis, and hari Rabu nie plak ujian Micron >.<

Honestly I dont think im gonna able to answer the question but then, I'll have to...

Mgu nie mmg penat... banyak sgt kerja... lain exam, lain assignment.. haizz...

as expected from MBBS course ( Com Med. mengada2 )...

~~~~~~~

Aku mahu bilik yg luas... yg muat utk aku letas semua brg2 ku, perabot2 ku, gadget2 ku ( takde ape pun ), tp yg boleh buat aku selesa utk tgl 3thn lagi kat india nie >.<

Namun semua itu hanya cita2 yg mungkin tidak akan kesampaian coz nak pindah kena ada housemate segala... haizz... aku hanya mampu mengeluh panjang...

Kadang kala aku rindu akan susasana rumah yg tenang, yg boleh lepak kat mana saja pelusuk rumah, tp rumahku, tempat yg aku boleh singgah hanyalah bilikku.. ruang tamu penuh dgn brg2, meja makan penuh dgn brg bukan makanan seperti racun lipas, minyak motor, helmet etc... Tidak ingin aku bertekak kerana masing2 ada hak utk utilize ruang2 rumah.. Biar...

Just hope someday I'll have the chance to feel the warmth of what the call home.. perhaps...

1 comment:

faiz ck said...

=)
insyaAllah sumday u will