Sunday, May 17, 2009

Okay~

okay, after bangun pagi, aku bersiap2 mo p Wellington, then tym aku mo pakai contact lense aku, sebelah kiri HILANG! OMG! tension tul! semalam aku sure dah letak dalam case dia, then pagi nie tym aku nak pakai hilang plak! Pelik! So berakhirlah kisah contact lense aku yg warna hazel yg aku beli kat tempat yenyen beli contact lense dia yg berharga RS1000 yg aku dapat tawar utk dapat include sekali ngan dia punya liquid yg aku baru guna 3 hari jer yg Aza sorang jer perasan aku pakai contact lense coz contact lense tu mcm natural look kat my eye yg aku takde masalah sgt pakai buat pertama kalinya yg aku mintak advise kat semua org utk cara pakai termasuk india yg jual benda nie yg ... tah la aku takde idea lagi nak sambung apa... mcm nie la rupa contact lense aku yg hilang tu :((

Okay citer lain lak~

Kairtel kat tepi kubera tu tutup, so esok la aku leh mintak PUK no. tu tp mcm esok nak pg Forum + Big Bazar coz nak beli sedikit peralatan utk rumah baru + nak beli comforter mcm manuel tu + nak beli selimut yg super lembut mcm faiz tu although kalau aku tak silap dia beli selimut dia tu kat Bridget Road/Comercial street kot~ So ill be out of reach for these few days~

Nak tulis apa lagi ek, aku takde idea dah nie...

Update about my new house : Td diorang due and nabil pg kemas diorang punya bilik ( well aku dah kemas dah pun bilik aku with the help form naufal ), then aku kemas dapur ( with the help of nabil coz tym nie due masih sibuk lagi kemas bilik dia ( tah la maybe tym kemas ruang tamu nanti pun dia kemas bilik lagi... :p just kidding due, jgn marah, tp nanti tym aku kemas ruang tamu, ko dah balik malaysia, so mmg aku jer yg akan kemas ruang tamu tu jugak akhirnya.. lolz )

well, aku penat skrg, nak tidur after solat isyak.

~Gtg readers.

~Salam :D

5 comments:

drbalqis said...

argg,cid u're wearing contact lens?hazel?how did u look?msti tmbah hencem,hahaha.abis da ka exam kmu?

Wan Mohd Rashid said...

haha. ya im wearing it for the first time, well try2 jak :p

tp sayang dah hilang...

exam lak nanti bulan 6, takut ooo :p

President (wiir2000) said...

hati2 pakai contact lens tu....takut mata berkulat klu x jaga betul2

Wan Mohd Rashid said...

haha aku dah tak pakai pun, dah hilang sebelah, mcm mana nak pakai lagi >.<

KiwiKiwi said...

kat malaysia CL murah..
rm40 dah dapat colour+power punye..hahaha..