Sunday, April 19, 2009

Fatah's Makan2...

Ahad yg Special I think.

Okay, fatah nak buat Branch ( breakfast + lunch ) kat grapes, so kami dtg la tlg2 apa yg patut start dari hari jumaat tu...

Then sabtu tu aku tidur kat grapes utk tlg prepare apa yg patut + buat la sikit2 kerja yg aku mampu :P


Tym nie aku ptg lada kering sambil dibantu oleh aqram ( manuel tu menyibuk jer :P ), tp sebelum tu Christ pun tlg gak + naufal :D

Then pas abis ptg lada, pegi cuci which is very devastating! Habis aku + naufal batuk2, sakit mata ( jadi merah giler ), then pedas2 kulit coz air lada yg amat berbisa :P

Then after tlg2 sikit lagi, kami p main PS2 ( Mortal Combat )... well of course la aku dominating tp disebabkan dah lama menang + aku kena lawan mereka2 yg ingin sgt2 mengalahkan daku sehinga jari jemari ini menjadi sakit, aku tewas ditangan Izzul dgn heronya Sub-Zero ( dia tak reti guna benda lain = no variation, jgn marah yer Izzul :P )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okay, esok pagi tu fatah kejut utk tlg sikit2 lagi apa yg patut, so aku, nopa hazrul p la tlg arif yg sedang gigih menyiapkan mengisar lada + menyiapkan bahan2 lain utk memasak nasi lemak...

Tlg punya tlg, dah almost sampai jam 10.30, soa ku and nopa balik dulu utk mandi :p

Almost jam 11++ gtu, aku dtg la p rumah Yen sambil tgk diorang menonton X-Men terbaru yg belum siap lagi tu ( spoiler punya movie :P ), then p rumah fatah utk tgu tetamu dtg...

Hampir jam 1 gtu, sampai la tetamu + Mahir yg menjadi pembaca doa selamat ( mudah - mudahan majlis penuh dgn keberkatan :D )

nie la antara gambar2 yg diambil ( coz aku malas gak nak ambil2 gambar nie :P ) =


okay.....

Menunggu tetamu lain sampai :p

Antara makanan2 yg disediakan ( Kek batik sedap ooo... Sambat is a bit hot... Puding boleh tahan sedapnye :D )

Okay, then majlis habis dgn successnya, so semua org puas hati :D

Then aku p main UNO ngan diorang due for the first time, then guess who got the first place??? ME!!! :p

Then kami ( aku, hazrul, naufal, manuel, elron, pijul, yenyen, and faiz ) p Divya Landmark ( my house :D ) utk mandi swimming pool, weee~ :D

Emm... tak dpt ambil gambar, but its such a great day for me coz I appearently having soo much fun!

Thanks Guys :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okay, skrg citer time malam plak... As i'm cooking like always... aku p la tgk plastik telur ayam aku... Dlm tu ada aku tampal sticker yg berbunyi " My Egg :D ~wan "

Then tym aku bukak plastic tu, ada sticker lain tertampal kat atas sticker aku "tak hingin pun ambil telur kau tu, kalau dah busuk buang sendiri"

OMG! this is just HILARIOUS! Aku tergelak baca! After gelak, senyum lama giler every single tym aku teringat sticker tu... I mean, aku tak sangka la plak ada org main balas2 sticker and its like so funny! Serius aku rasa benda nie lawak giler! Well, maybe korang tak rasa lawak, but at least I like it! :D

Another funny thing that reduce my tension ( if i have any wakakkaka :D )

Btw, its quiet late now...

~ Skrg Jam 10 pm, and its raining and the lightning is a little bit too scary, so off pen now readers :D

~Gtg, until next time,

~Salam :D

5 comments:

Anonymous said...

mcm bes... huhu

drbalqis said...

haha,aku tringt pla housemte aku ska sgt ltak sticker kat kotak susu yg dia beli nk noticekan kitorg yg 2 mlik dia.however,no one care..haha
selamba badak je mnum susu tu.

Phat-ness said...

sticker tuh mmg xleh blah

btw, tanx sooo mcuh tolong ak buat brunch tuh...sampai pedas muka ko tuh bah...LOL~klaka giler

tanx again

kalu korg xde xtau la ape jd

Wan Mohd Rashid said...

its okay :p

President (wiir2000) said...

ahaha~
pasal sticker tu mmg kelakar...i know what u mean!
nasib baik ko x reply pula sticker diorang kan? ahaks!