Tuesday, December 23, 2008

Home Alone : No more shopping


This a a fur Overcoat... aku jumpa kat shopping mall... harga RS2500, tp aku tak beli la coz mcm perempuan sgt... tp mmg teringin nak try :P

Tp tak kisah la, coz aku dah beli Overcoat hitam tu :D

Emm, nak shopping apa lagi ek?

Td jalan2 kat Forum, terjumpa Putet and Ili... jalan2... tak tau dah apa nak beli.. Haizz.. Boring tul, semua baju sama jer.. style sama jer kat india nie, membuatkan aku malas giler nak kuar shopping coz semua barang lama... kalau baru pun... serius tak lawa... harga jer lebih... tp tak kisah la... asalkan aku dah jumpa apa yg aku nak :D

Maybe nie la penamat aku utk shopping mgu nie...

penat dah.. masa utk rehat lak :P

Well guys, Cya :)

Overcoat Hitam daku :

2 comments:

Anonymous said...

wan, kasih beli saya baju b'bulu tu

Wan Mohd Rashid said...

haha :p

pompuan punyer ler :P