Thursday, October 2, 2008

Raya Kedua ( CONVOI!!!! )

Yay! ari nie convoi raya :D

first2, boboi, afiq, adik dia adib, and safawie dtg p rumah. Then kami p rumah safawie, then p rumah tatie ( the pic ). pastu diorang tatie,idu' and sarah(kena ambil d rumah dia oleh tatie) join the convoi. Then p rumah yuyun beraya where dia pun nak join gak the convoi :D





Lepas p rumah yuyun ( convoi crew + yuyun ) kami p rumah dana (dia pun ikut gak sekali convoi), makan kek yg sedap tp safawie kasi habis semua >.<

<---- pic me and sapawie d rumah yuyun ;p

Teda gmbr d rumah dana.... tp crew + sorang lagi my good chinese friend Fafa :D


Owh not forgotten + awek Afiq yg bernama Hidayah ( aku tak kenal sgt, so mls la ckp pasal dia XD )

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dari rumah Dana, kami terus p rumah Rahmat tp dia tak dpt ikut la. Pic d rumah Rahmat :

<----- aku snap gmbr so takde gmbr aku >.<

Tetibe jer hujan lebat turun....



----------------------------------------------------------------------------------------------


Tapi takkan habis kot, so kami p la rumah Nazirul yg aku pgl Ilul... besar giler dah dia...tak mcm tym form 3 XD...

Tp dpt RM3 from his mom :P

p/s: Ilul pakai baju putih plg dkt ngan kemera

TV diorang ada 3 tuu.... 1 tmpt tgk TV, tempat dia main game and 1 lg tu aku tak tau XD


----------------------------------------------------------------------------------------------
After p rumah Ilul, Kami p rumah my long lost kakak angkat altough sama umur, Nadia... tp tak ambil pic kat situ >.<

---------------------------------------------------------------------------------------------- Then p rumah lecturer kembar aku ( actually anak lecturer tu pun kwn aku tp dia takde )... gambar pun tak ambil gak >.< tp kat situ makan udg galah bakar...and many more... tp aku dah full giler... so habiskan satu bekas kcg pistachio yg sedap :P ( aku, Fafa, and Yuyun makan satu bekas besar sampai habis XD )

----------------------------------------------------------------------------------------------

Then rumah last p rumah Afiq... besar giler rumah dia..anak org kaya katakan... tp sekejap jer kat situ coz dah senja dah and my family ada majlis bacaan yasin.

Heres among the last pic me with my friends. Hope to see u all again some day :D

~Boboi yg ambil gmbr so takder la muke dia... cian dia... ~


Geng Convoi dari kiri :

Safawie, Aku :D, Afiq, Sarah, Idu', Tatie, Yuyun, Dana, My Twin and Fafa
















p/s : actually kami 12 org tp adik afiq dah masuk rumah and boboi ambil gmbr >.<

HOPE TO SEE U ALL AGAIN SOMEDAY!!!!

No comments: